ایزوگام آسایش بام

ایمیل:

تلفن :

09120387317-09335781031

نصب ایزوگام در تهران

نصب ایزوگام در تهران

کلیه مراحل زیرسازی،بهسازی نصب ایزوگام در تهران به شکلی اجرا می شوند که هم وطنان تا سالها از بابت عملکرد درست پوشش ساختمانی خود اطمینان خاطر داشته باشند.

نصب ایزوگام در تمامی مناطق تهران شامل غرب، شرق، شمال، جنوب، مرکز و حومه انجام می شود و فعالیت های شرکت آسایش بام محدود به یک محله یا منطقه خاص نیست.

همکاران ما عملیات اجرا و تعمیر ایزوگام را طبق شیوه و اصول انواع عایق های رطوبتی، ایزولاسیون و با استفاده از متریال با کیفیت و مرغوب انجام می دهند، اما نکته ویژه این که شرکت آسایش بام به عنوان نمایندگی مجاز ایزوگام، خدمات نصب و اجرا را به داخل تهران محدود نکرده است.

وقتی می گوییم نمایندگی نصب ایزوگام در تهران و حومه، یعنی تمامی مناطق پایتخت تحت پوشش سرویس های این مجموعه قرار دارند.

در مرحله اول نصب ایزوگام در تهران، کارشناسان شرکت آسایش بام و نمایندگی‌های این مجموعه با دقت بالا، اقدام به برش و اندازه‌گیری ایزوگام می‌کنند.

لازم به ذکر است که مرحله برشکاری ایزوگام یکی از مراحل اولیه و بسیار حساس در جهت نصب استاندارد ایزوگام می باشد، چرا که ابعاد صحیح ایزوگم برای جلوگیری از نشتی و نم دادن ایزوگام بسیار مورد اهمیت است.

یکی از مزیت های استفاده از ایزوگام به عنوان عایق رطوبتی افزایش عمر مفید ساختمان است، چرا که مانع نفوذ آب به پی ساختمان شده و هم چنین در نوع فویلدار مانع تابش نور مستقیم خورشید بر پشت بام شده و نور خورشید را انعکاس می دهد.

ایزوگام در تهران

نصب ایزوگام دلیجان در تهران

این مجموعه نصب ایزوگام در تهران را به یک برند خاص محدود نکرده و نصب ایزوگام دلیجان را به قیمت مناسب و توسط نصابان ماهر انجام می دهد به طوری که به سالیان طولانی بعد از نصب ایزوگام دلیجان، می توانید شاهد کیفیت و مقاومت این برند باشید.

نصب ایزوگام شرق در تهران

ایزوگام شرق هم به دلیل کیفیت ساخت بالا مورد توجه قرار گرفته و افراد زیادی ازمحصولات این برند جهت عایق بندی سطوح ساختمانی استفاده می کنند، با توجه به محبوبیت این برند، نمایندگی نصب ایزوگام در تهران، خدمات مربوط به نصب و اجرای آن را نیز به متقاضیان ارائه می دهد.

نصب ایزوگام های شرق در تهران، متناسب با مساحت سطح و متریال و تجهیزات مورد استفاده، ممکن است هزینه متفاوتی داشته باشد. با این وجود تلاش تیم اجرای ایزوگام در شرکت گام گستر بر این است که مناسب ترین هزینه را از مشتریان محترم اخذ نماید.

مزیت های نصب ایزوگام در تهران

در زیر به برخی از مزیت های نصب ایزوگام در تهران اشاره می کنیم:

  • حفاظت از ساختمان در برابر نفوذ آب
  • افزایش عمر مفید ساختمان‌ها
  • راحتی و آسایش ساکنین در فصول مختلف

حفاظت از ساختمان در برابر نفوذ آب:

  • ایزوگام باعث جلوگیری از نفوذ آب باران و برف به ساختمان می‌شود.
  • این اقدام آسیب‌های ناشی از نفوذ آب مانند نم دادن را به حداقل می‌رساند.

افزایش عمر مفید ساختمان‌:

  • نصب ایزوگام باعث جلوگیری از خرابی‌های ناشی از آب و رطوبت می‌شود.
  • این اقدام به افزایش دوام و پایداری ساختمان‌ در مقابل عوامل طبیعی کمک می‌کند.

راحتی و آسایش ساکنین در فصول مختلف:

  • نصب ایزوگام باعث افزایش راحتی و آسایش ساکنین در فصول گرما و سرما می‌شود.
  • این اقدام باعث ایجاد یک محیط سالم و دلپذیر برای ساکنین می‌شود.

روش‌های نصب ایزوگام در تهران

  • دمیده
  • چسبانده

پس از برش و اندازه گیری، ایزوگام به دو روش اصلی دمیده و چسبانده نصب می‌شود. در روش دمیده، ایزوگام با استفاده از روش‌های خاص به سطح نصب می‌شود و در روش چسبانده، از چسب‌های مرغوب برای چسباندن ایزوگام به سطح استفاده می‌شود.

هر دو روش به دقت و حرفه‌ای ترین شکل ممکن توسط نصاب‌های مجرب انجام می‌شوند.

مراحل نصب ایزوگام در تهران

مراحل اولیه بررسی و آماده‌سازی سطح

شرکت آسایش بام با تکیه بر تجربه و تخصص خود، ابتدا به بررسی دقیق سطح مورد نیاز برای نصب ایزوگام می‌پردازد. این مرحله شامل اندازه‌گیری دقیق سطح، بررسی نقاط ضعف و نیازمند به تعمیرات پیش از نصب ایزوگام است.

سپس با استفاده از بهترین مواد و روش‌های جدید، سطح آماده‌سازی می‌شود تا کیفیت و عمر مفید ایزوگام بیشتر شود.

نصب ایزوگام در تهران

بهترین نصاب ایزوگام در تهران

افرادی که خدمات نصب ایزوگام در تهران را در شرکت ایزوگام آسایش بام انجام می دهند، بعد از اتمام عایق کاری ضمانت نامه کتبی ۱۰ ساله را از نصاب مورد نظر دریافت خواهند کرد.

علاوه بر این، همکاران ما از تجربه و مهارت بالایی در زمینه عایق بندی سطوح برخوردارند و به همین دلیل می توانند نصب ایزوگام را به بهترین شکل انجام دهند و بهترین نصاب های ایزوگام در تهران را به آدرس شما اعزام می کنیم تا خیالتان از کیفیت اجرای عایق بندی، کاملا راحت شود.

تیم نصب ایزوگام شرکت ایزوگام آسایش بام ضمن اجرای بی عیب و نقص انواع عایق های رطوبتی با استفاده از پیشرفته‌ترین تجهیزات، اخلاق و تعهد را اولویت کار خود قرار داده اند.

لذا تمامی مراحل با دقت انجام می شوند و قیمت ها و دستمزدها نیز به صورت کاملا منصفانه تنظیم شده است.

نصب ایزوگام در تهران

بعد از نصب ایزوگام در تهران، ساختمان شما از حفاظت ایزوگام برای مدت طولانی بهره‌مند می شود و شما می توانید از مزایای این سقف عایق لذت ببرید.

۲ نظر

    • سلام در این مجموعه نصب انواع ایزوگام در تهران با تخفیف ویژه صورت می گیرد و جهت دریافت هزینه نصب برندهای متفاوت با کارشناس این مجموعه تماس حاصل فرمایید

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما